Dzień Uważności warsztat on-line

Zapraszam serdecznie na pięciogodzinne zanurzenia w praktyce mindfulness, wyciszenie dla duszy i ciała. Wykorzystamy platformę Zoom, ale nie martwcie się, nie będziemy cały czas siedzieć przed ekranem 🙂
 
🌱 W planie:
łagodne, prowadzone medytacje pozwalające wyciszyć umysł przeplatane uważnym, delikatnym ruchem.
Większość czasu spędzimy w ciszy, smakując i delektując się komfortem niemówienia. Będą przerwy na uważne chodzenie, relaks.
W środku przerwa na uważny lunch. Warto zadbać o spokojne miejsce, wyłączyć telefon.
 
🌱 Zapraszam w pierwszej kolejności osoby, które ukończyły 8-tygodniowy kurs mindfulness MBLC lub MBSR
 
Dzień Uważności jest dostępny także dla osób, które brały udział w zajęciach mindfulness (Poranki lub Wieczory z Uważnością) oraz osób z doświadczeniem medytacyjnym w innych podejściach.
 
🌱 Opłata za udział w warsztacie: 100 zł
Dla absolwentów kursów Uważalni 50 zł
 
 
🌱 Zapisy i szczegółowe informacje:
wypełnij formularz 
telefonicznie 609038627 mailowo.
 
🌱 Prowadzący
Dorota Piasecka – nauczyciel – trener kursów życia w oparciu o uważność MBLC (Mindfulness Based Living Course), w certyfikacji i superwizji Mindfulness Association więcej informacji o mnie na stronie https://uwazalnia.pl/o-mnie-mindfulness-mblc/
 
🌱O metodzie:
Techniki mindfulness są proste i dostępne dla każdego.
Ktoś ostatnio po spotkaniu powiedział, że dla niego zbyt proste.
Nie spodziewajmy się mistycznych medytacji, wizji. Z otwartością obserwujemy to co się pojawia, gdy przez chwilę pozwalamy sobie na bycie ze sobą samym i skupiamy uwagę delikatnie na oddechu, dźwięku, wrażeniach z ciała.
 
Tak jak możemy ćwiczyć mięśnie ciała, tak też możemy ćwiczyć swój umysł. Trening umysłu przyczynia się do zmian w strukturach i aktywności naszego mózgu, dzięki tzw. neuroplastyczności mózgu.
 
W praktyce uważności – mindfulness posługujemy się zestawem ćwiczeń rozwijających poczucie świadomego ciała i umysłu. Prowadzone medytacje pomagają doświadczać tego co się wydarza. Uczymy się także akceptowania stanu w jakim się aktualnie znajdujemy oraz przyswojenia myśli oraz uczuć takimi, jakie są – bez ich oceniania.