fbpx

Kurs Mindfulness MBLC Grochowska – ŻYCIE W OPARCIU O UWAŻNOŚĆ

Uważalnia mindfulnessGdzie: Bez Masek ul. Grochowska 357 lok 125, 03-822 Warszawa(Praga Południe)

Uważalnia mindfulnessKiedy: czwartki 19-21

od września stacjonarnie, 8 kolejnych spotkań

Jeśli szukasz kameralnego kursu, w ciepłej i życzliwej atmosferze – zapraszam serdecznie!

BezpłAUważalnia mindfulnesstna Konsultacja Przed kursem

Czwarta edycja kursu.  Zapisy na kurs trwają.

Sprawdź jak trening uważności może Ci pomóc wlaśnie teraz. Kurs może zacząć się zdalnie, ponieważ nie możemy spotykać się fizycznie, ale sprawdzone rozwiązanie do wideokonferencji i szkoleń daje nam możliwości wspólnego treningu on-line. Z możliwością rozmowy, także w parach. Jak tylko sytuacja się poprawi wrócimy do przyjaznej przestrzeni Bez Masek.

Zapisz się na konsultację, zajęcia wprowadzające zadzwoń 609038627 lub  napisz wiadomość na adres

Uważalnia mindfulness Informacje organizacyjne

Kurs MBLC trwa osiem tygodni. Spotykamy się w grupie raz w tygodniu na dwie godziny. Kurs może zacząć się zdalnie, ponieważ nie możemy spotykać się fizycznie, ale sprawdzone rozwiązanie do wideokonferencji i szkoleń daje nam możliwości wspólnego treningu. Z możliwością rozmowy, także w parach. Jak tylko sytuacja się poprawi wrócimy do przyjaznej przestrzeni Bez Masek.

Po spotkaniu uczestnicy otrzymują nagrane przez prowadzącego ćwiczenia do wykonywania w domu. Praca z własna pomiędzy spotkaniami (ok 30 min. dziennie) jest bardzo ważna w odpowiednim treningu uważności.

W środku kursu uwzględniony jest Dzień Uważności, sześciogodzinne spotkanie w niedzielę.

Całość zamyka dwugodzinne spotkanie podsumowujące miesiąc po zakończeniu.W sumie, daje to 22 godziny szkolenia głównego i dodatkowe godziny uzupełniające po kursie. Uczestnicy oprócz nagrań otrzymują również podręcznik, ale kurs ma charakter doświadczalny i podręcznik służy przede wszystkim jako późniejsze źródło odświeżenia informacji. Osoby, które ukończą kurs otrzymują certyfikat.

Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących oraz tych, które chcą wzmocnić praktykę uważności, nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie medytacyjne.

Uważalnia mindfulness Tematy kolejnych spotkań:

  • tydzień 1 – Co to jest mindfulness i po co praktykować? Zacznij w miejscu, w którym jesteś
  • tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
  • tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
  • tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
  • tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
  • Dzień praktyki
  • tydzień 6 – Postawa obserwatora
  • tydzień 7 – Samoakceptacja
  • tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie – reszta życia
Uważalnia mindfulness Jak wyglądają zajęcia?

W treningu mindfulness posługujemy się zestawem technik rozwijających poczucie świadomego ciała i umysłu. Stosujemy tzw. praktyki formalne, czyli medytacje uważności.

Nie musimy siedzieć w pozycji lotosu ;-), można siedzieć na krześle lub na poduszce – wystarczy wyprostowana, wygodna postawa. Część ćwiczeń wykonujemy leżąc, a część to bardzo delikatny ruch. Każde ćwiczenie jest omawiane i prowadzone przez nauczyciela, wystarczy podążać za wskazówkami.

Medytacje uważności są świeckie, bazują na wiedzy psychologicznej uczą uspokajać umysł, obserwować wszystko to co się pojawia, pracować z różnymi oparciami dla uwagi. Uczymy się przechodzenia z trybu działania w tryb bycia, tak aby choć na chwilę wyłączyć tryb autopilota otwierając się na to co w nas i wokół nas.

Drugim elementem treningu jest rozwijanie naszej postawy, otwartej i życzliwej, zaczynając od życzliwości dla samego siebie. Uczymy się akceptowania stanu w jakim się aktualnie znajdujemy oraz przyswojenia myśli oraz uczuć takimi, jakie są – bez ich oceniania. Pozwala to nam zwiększyć przestrzeń między bodźcem a reakcją, bardziej świadomie podejmować decyzję.

Słowem – uczymy się żyć tu i teraz i zgodnie z tym uczymy się stosowania uważności, w tym miejscu, w którym jesteśmy, w codziennym życiu. Poznajemy tzw. techniki nieformalne, które wykonujemy podczas zwykłych czynności, mycia zębów, jedzenia, chodzenia itd.

Uważalnia mindfulness  Co daje udział w kursie?

Tak jak możemy ćwiczyć mięśnie ciała, tak też możemy ćwiczyć swój umysł, co przyczynia się do zmian w strukturach i aktywności naszego mózgu (dzięki neuroplastyczności mózgu).

Potwierdzone zostało badaniami, że dzięki kursowi medytacji uważności wzrasta samoświadomość, samokontrola, uwaga i poziom empatii. Naukowo udowodniono, że praktyka mindfulness wpływa dobroczynnie na nasz umysł samopoczucie, emocje i zdrowie.

Uważalnia mindfulness CO ZABIERAJĄ ZE SOBĄ ABSOLWENCI?

☑ “to, że warto się zatrzymać i cieszyć chwilą”
☑”postawę, większą uważność w codzienności na potrzeby swoje i innych”
☑”Życzliwość dla siebie. Mam nadzieję, że zostanie we mnie przekonanie, że można pozwalać sobie nawet na niewygodne myśli, nie ma ich co blokować, lepiej obserwować”
☑”Praktyka RAIN pozwoliła mi na zrozumienie własnych emocji”
☑”inne postrzeganie siebie i otoczenia, co chcę dalej kontyuować bo poprawia moje relacje i akceptację siebie”
☑”doświadczenie głębokiego spokoju, wyłączania autopiliota, narzędzia do budowania i odzyskiwania równowagi w życiu”

Uważalnia mindfulnessInwestycja

1 050
Cena obejmuje 8 spotkań, Dzień Uważności, dodatkowe spotkanie podsumowujące, konsultację oraz nagrania, podręcznik i certyfikat ukończenia kursu.

Promocja – niższa cena rejestracji do 15 maja 950 zł

Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł.
Jeśli cena jest jedyną przeszkodą do wzięcia udziału w kursie skontaktuj się ze mną.
Jeżeli jesteś zainteresowany kursem ale nie pasują Ci podane terminy, także proszę o kontakt

Uważalnia mindfulness  Zapisy

Możesz zgłosić wstępną deklarację udziału lub zadać pytania odnośnie kursu przez   ✍ formularztelefonicznie 609038627 pisząc wiadomość na adres.

* Wysłanie formularza nie zobowiązuje do uczestnictwa, jest wstępną deklaracją. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuję się z Tobą. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki. 

Uważalnia mindfulness Prowadzący:

Dorota Piasecka – nauczyciel – trener kursów życia w oparciu o uważność MBLC (Mindfulness Based Living Course), certyfikowany przez Mindfulness Association więcej informacji o mnie na stronie 
Certyfikowany nauczyciel mindulness MBLCDorota Piasecka nauczycielka Mindfulness MBLC
 
Uważalnia mindfulness Więcej o Metodzie MBLC, adresatach, korzyściach z kursu przeczytasz ✍ TUTAJ Kursy MBLC
Kursy mindfulness MBLC

Uważalnia mindfulness Chcesz dowiedzieć się więcej, masz pytania, wątpliwości, zapraszam do kontaktu!

Lokalizacja na mapie

Więcej informacji o uważności, badaniach, faktach i mitach znajdziesz na moim blogu: