Kurs mindfulness poranny MBLC – Życie w oparciu o Uważność


 

Kurs mindfulness poranny

 

Uważalnia mindfulnessplanowane rozpoczęcie zajęć od 17 listopada

Uważalnia mindfulnesswtorki w godzinach: 10:00-12:00

Uważalnia mindfulnessGdzie: Falenica

Jeśli szukasz kameralnego kursu, w ciepłej i życzliwej atmosferze – zapraszam serdecznie!
 
BEZPŁAUważalnia mindfulnessTNA KONSULTACJA PRZED KURSEM

Nowe zapisy na kurs

Zapraszam na bezpłatną konsultację telefonicznie lub przez system do wideokonferencji – zarezerwuj spotkanie, zadaj pytania przez ✍ formularz telefonicznie 609038627 pisząc wiadomość na adres.

Uważalnia mindfulness INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Kurs MBLC obejmuje osiem spotkań. Spotykamy się w grupie raz w tygodniu na dwie godziny.  Po spotkaniu uczestnicy otrzymują nagrane przez prowadzącą ćwiczenia do wykonywania w domu. Praca z własna pomiędzy spotkaniami (ok 30 min. dziennie) jest bardzo ważna w odpowiednim treningu uważności.

W środku kursu uwzględniony jest Dzień Uważności, sześciogodzinne spotkanie w niedzielę.

Całość zamyka dwugodzinne spotkanie podsumowujące miesiąc po zakończeniu. W sumie, daje to 22 godziny szkolenia głównego i dodatkowe godziny uzupełniające po kursie. Uczestnicy oprócz nagrań otrzymują również podręcznik, ale kurs ma charakter doświadczalny i podręcznik służy przede wszystkim jako późniejsze źródło odświeżenia informacji. Osoby, które ukończą kurs otrzymują certyfikat.

Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących oraz tych, które chcą wzmocnić praktykę uważności, nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie medytacyjne.

Nowa, przytulna sala, LepiejTutaj, w której odbędzie się kurs mindfulness MBLC Józefów położona jest niedaleko od stacji PKP Józefów.

Uważalnia mindfulness TEMATY KOLEJNYCH SPOTKAŃ:

  • 1tydzień 1 – Co to jest mindfulness i po co praktykować? Zacznij w miejscu, w którym jesteś
  • tydzień 2 – Ciało jako miejsce bycia obecnym
  • tydzień 3 – Wprowadzenie podpory uważności
  • tydzień 4 – Praca z rozkojarzeniem
  • tydzień 5 – Badanie strumienia myśli
  • Dzień praktyki
  • tydzień 6 – Postawa obserwatora
  • tydzień 7 – Samoakceptacja
  • tydzień 8 – Życie w oparciu o uważność. Podsumowanie – reszta życia
Uważalnia mindfulness JAK WYGLĄDAJĄ ZAJĘCIA?

W treningu mindfulness posługujemy się zestawem technik rozwijających poczucie świadomego ciała i umysłu. Stosujemy tzw. praktyki formalne, czyli medytacje uważności.

Nie musimy siedzieć w pozycji lotosu ;-), można siedzieć na krześle lub na poduszce – wystarczy wyprostowana, wygodna postawa. Część ćwiczeń wykonujemy leżąc, a część to bardzo delikatny ruch. Każde ćwiczenie jest omawiane i prowadzone przez nauczyciela, wystarczy podążać za wskazówkami.

Medytacje uważności są świeckie, bazują na wiedzy psychologicznej uczą uspokajać umysł, obserwować wszystko to co się pojawia, pracować z różnymi oparciami dla uwagi. Uczymy się przechodzenia z trybu działania w tryb bycia, tak aby choć na chwilę wyłączyć tryb autopilota otwierając się na to co w nas i wokół nas.

Drugim elementem treningu jest rozwijanie naszej postawy, otwartej i życzliwej, zaczynając od życzliwości dla samego siebie. Uczymy się akceptowania stanu w jakim się aktualnie znajdujemy oraz przyswojenia myśli oraz uczuć takimi, jakie są – bez ich oceniania. Pozwala to nam zwiększyć przestrzeń między bodźcem a reakcją, bardziej świadomie podejmować decyzję.

Słowem – uczymy się żyć tu i teraz i zgodnie z tym uczymy się stosowania uważności, w tym miejscu, w którym jesteśmy, w codziennym życiu. Poznajemy tzw. techniki nieformalne, które wykonujemy podczas zwykłych czynności, mycia zębów, jedzenia, chodzenia itd.

Uważalnia mindfulness  CO DAJE UDZIAŁ W KURSIE?

Tak jak możemy ćwiczyć mięśnie ciała, tak też możemy ćwiczyć swój umysł, co przyczynia się do zmian w strukturach i aktywności naszego mózgu (dzięki neuroplastyczności mózgu).

Potwierdzone zostało badaniami, że dzięki kursowi medytacji uważności wzrasta samoświadomość, samokontrola, uwaga i poziom empatii. Naukowo udowodniono, że praktyka mindfulness wpływa dobroczynnie na nasz umysł samopoczucie, emocje i zdrowie.

Uważalnia mindfulness  CO ZABIERAJĄ ZE SOBĄ ABSOLWENCI?

☑ “to, że warto się zatrzymać i cieszyć chwilą”
☑”postawę, większą uważność w codzienności na potrzeby swoje i innych”
☑”Życzliwość dla siebie. Mam nadzieję, że zostanie we mnie przekonanie, że można pozwalać sobie nawet na niewygodne myśli, nie ma ich co blokować, lepiej obserwować”
☑”Praktyka RAIN pozwoliła mi na zrozumienie własnych emocji”
☑”inne postrzeganie siebie i otoczenia, co chcę dalej kontyuować bo poprawia moje relacje i akceptację siebie”
☑”doświadczenie głębokiego spokoju, wyłączania autopiliota, narzędzia do budowania i odzyskiwania równowagi w życiu”

 
Uważalnia mindfulnessINWESTYCJA

1 050 zł
Cena obejmuje 8 spotkań, Dzień Uważności, dodatkowe spotkanie podsumowujące, konsultację oraz nagrania, podręcznik i certyfikat ukończenia kursu.

Gwarancją rezerwacji miejsca jest wpłata zadatku w wysokości 200 zł.
Jeśli cena jest jedyną przeszkodą do wzięcia udziału w kursie skontaktuj się ze mną.
Jeżeli jesteś zainteresowany kursem ale nie pasują Ci podane terminy, także proszę o kontakt

Uważalnia mindfulness  ZAPISY

Możesz zgłosić wstępną deklarację udziału lub zadać pytania odnośnie kursu przez   ✍ formularztelefonicznie 609038627 pisząc wiadomość na adres.

* Wysłanie formularza nie zobowiązuje do uczestnictwa, jest wstępną deklaracją. Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktuję się z Tobą. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki. 

Uważalnia mindfulness PROWADZĄCA:

Certyfikowany nauczyciel mindulness MBLC Dorota PiaseckaDorota Piasecka – nauczycielka – trener kursów życia w oparciu o uważność MBLC (Mindfulness Based Living Course), certyfikowany przez Mindfulness Association więcej informacji o mnie na stronie
 
Uważalnia mindfulness WIĘCEJ O METODZIE MBLC, ADRESATACH, KORZYŚCIACH Z KURSU PRZECZYTASZ ✍ TUTAJ KURSY MBLC